.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نورمفیدی: نمایندگان باید مانند مدرس باشند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: نمایندگانی كه به مجلس می روند و مردم نیز آنان را انتخاب می كنند، باید مانند مدرس باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله 'سیدكاظم نورمفیدی' روز چهارشنبه در دیدار با مشاور عالی رئیس ستاد انتخابات كشور افزود: مسأله انتخابات و مجلس به تعبیر حضرت امام (ره) در رأس همه امور است زیرا هر چه مجلس قوی تر باشد به صلاح مملكت و نظام است.

وی با بیان اینكه مردم نباید هم خونی ها و دوستی ها را در آرای شان دخیل كنند و هر كس را كه واقعأ دلش برای نظام و انقلاب می سوزد، روانه مجلس سازند، بر گستردگی حضور مردم در انتخابات تاكید كرد.

مشاور عالی رئیس ستاد انتخابات كشور در این دیدار، ضمن تاكید بر امانت داری و صیانت از آرای مردم در انتخابات مجلس نهم افزود: ستاد انتخابات كشور چهار شعار محوری را در دستور كار خود قرار داده كه شامل 'مشاركت حداكثری مردم'، 'قانون مداری'، 'عدالت محوری' و 'امانت داری' است.

'سیف الله مطلبی' یادآور شد: برای تحقق این شعارها، وزارت كشور و ستاد انتخابات، ساز و كارها و تمهیدات لازم را اندیشیده است.

وی خاطرنشان كرد: همه مسوولان و دست اندركاران انتخابات در نظام اسلامی وظیفه دارند تا بستر مناسب را برای حضور حداكثری مردم همراه با آرامش، امنیت و قانون مداری فراهم سازند.

در این دیدار 'علی رضا جمشیدی' معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان،‌ گزارشی از فعالیت های ستاد را بیان نمود و بر عزم و قاطعیت ستاد انتخابات استان در پیشبرد و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در انتخابات تأكید كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.008 seconds.